miercuri, 20 martie 2013

21 Martie - Ziua Internationala a persoanelor cu Sindrom Down! La multi ani frumosi!

La multi frumosi si sanatosi ani, suflete dragi!!
Maine e ziua voastra si numai a voastra- 21 Martie , Ziua Internationala a Persoanelor cu Sindrom Down!
Va doresc fiecaruia dintre voi sa intalniti in drumul vietii, oameni deosebiti care sa prinda curaj sa priveasca impreuna cu voi dincolo de aparente, dincolo de cuvinte! Va doresc sa intalnti suflete gingase, dar puternice asa cum sunteti voi, care sa fie acolo in fiecare moment , sa se bucure, sa zambeasca, sa planga alaturi de voi! Imi doresc sa ramaneti mereu asa cum v-am cunoscut eu, suflete blande, curate, pline de afectiune! Ma bucur enorm pentru ca am avut deosebita placere sa lucrez si sa imi fac prieteni printre voi, copii si oameni dragi cu Sindromul Down, mi-ati aratat la fiecare pas ca, trebuie sa mergem mai departe. La multi ani dragilor! La multi ani Victoras!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu