duminică, 17 iulie 2011

O zi ...

Gabriel Jose Garcia Marquez spune ..."Nu te agita atat, lucrurile cele mai bune se petrec cand te astepti mai putin."
Am inceput cu acest citat pentru ca in tot ceea ce voi scrie o sa se regaseasca acest cuvant si pana la urma aceasta virtute a omului , si anume rabdarea :)
Mi-a fost pusa la incercare rabdarea de catre CFR toata ziua de sambata...
O sa va scriu in mare ce a fost in aceasta zi de 16.07.20011.
Totul a fost frumos pana la ora 13:30, cand rabdarea mea a inceput sa fie pusa la incercare , cum spuneam de catre CFR...
La ora 13:30, am avut tren pentru a ma intoarce de la Bucuresti (am fost acolo , nu din placere ci pentru formarea carierei mele :)... am avut de sustinut un interviu pentru a-mi lua atestatul pe pishologia muncii si transporturi, recent mi l-am luat si pe psihologie clinica...) , pana aici toate au fost bune si frumoase, la ora 13:30, trebuia sa ma intorc acasa, am urcat in tren , am calatrorit o ora si jumate si brusc trenul stationeaza intr-o statie, unde in mod normal nu ar stationa, ptr ca s-a produs un incident, am asteptat , o ora , doua ore ...( eram obosita, asteptam sa ajung acasa , eram pe drumuri de vineri noaptea de la 00:34...nu imi doream decat sa ajung si sa dorm... lucru care nu a fost posibil ...dupa aproape trei ore de asteptat ca problema sa se remedieze se aude un anunt prin care ni se spunea ca trebuie sa coboram din Intercity, ptr a urca in trenul Rapid care urma sa soseasca din Bucuresti,  pentru a ne continua drumul... Numai in tarisoara noastra se poate intampla asa ceva... am uitat sa va spun ca intre timp, cat am asteptat acolo cateva ore nu a venit nimeni sa ne ofere o explicatie sau ceva...
O zi pe care nu o sa o uit usor... dar asta nu inseamna ca nu o sa mai calatoresc cu trenul sau ca nu o sa mai calatoresc spre Bucuresti... o sa trebuiasca sa merg din nou peste cateva saptamani...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu