miercuri, 28 octombrie 2009

Jucatorul de iubiri...

"Ai crezut ca treci prin viata mai usor, daca faci din dragoste un joc"

Versul acesta m-a inspirat sa scriu ceea ce veti citii ...Probabil multi dintre noi avem tendinta sa spunem de multe ori "eu pot, eu am, eu reusesc sa fac tot ceea ce imi propun.." si exemplele pot continua... Nu spun ca este gresit daca gandim asa... modul acesta de a gandii se numeste gandire pozitiva, insa in dragoste acestea :"eu pot, eu am, eu reusesc tot ceea ce imi propun sa fac" nu sunt atat de folositoare... dragostea e putin mai delicata decat se vede in exterior...
Dragostea e ceea ce numim sentimnete pozitive, insa nu trebuie sa dam cu totul la o parte ceea ce este negativ, isi are si aceasta parte rolul ei... nu degeaba se spune ca dragostea inseamna si suferinta....
Dragostea unei persoane astazi poti sa o ai si maine sa nu o mai ai...ea nu se poate cumpara....cum spune si melodia "poti aduna intr-o viata averi si fericirea sa o pierzi intr-o zi".
Probabil multi dintre voi ma veti contrazice si imi veti spune "banii nu aduc fericirea , dar o intretin", nu o sa va contrazic daca imi veti spune acest lucru, insa trebuie sa tinem cont ca aceea fericire bazata strict pe banii fara a implica si sentimente va avea tendinta sa dureze prea putin, sa dispara inainte sa o putem savura.
Dragostea, iubirea unei persoane nu o putem nici platii , nici cumpara.... sentimentele nu se pot cumpara... cine crede ca sentimentele se pot cumpara se inseala, poate doar sa iti provoace o stare de bine o suma de bani , dar nu pot sa te faca pe deplin fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu